Nowy spot marki Okocim

Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem marka prezentuje świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa.

Bohaterem nowego spotu jest piwo i Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który wprowadza widza w świat dźwięków rozbrzmiewających w browarze. Z warzeniem piwa wiąże się wiele dźwięk, które doświadczonym piwowarom potrafią wiele powiedzieć.

Spot podkreśla wagę niuansów i detali, mających wpływ na jakość piwa. Jest metaforą okocimskiej zasady wyznawanej przez założyciela Jana Goetza Okocimskiego - „Warzymy, nie produkujemy” - podkreślającej decydującą rolę wiedzy, doświadczenia i intuicji piwowarów w procesie warzenia piwa. Nowy spot wspiera flagowy wariant marki - Jasne Okocimskie. Lager ten warzony jest zgodnie ze sztuką piwowarską tylko z trzech składników – wody, słodu i chmielu. Wprawdzie taka metoda jest bardziej pracochłonna, ale dzięki temu piwo ma zdecydowanie bogatszy smak.

Zgodnie z założeniami marki Okocim, zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w scenerii browaru Okocim. Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands). Spot będzie emitowany w głównych kanałach TV – TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w digital.
Link do nowego spotu: https://youtu.be/BHrX_6EGIRU

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt

 

.