Nowoczesny wystrój wnętrz w hotelach ibis

„Witamy! Czekaliśmy na Ciebie!" - taki napis wita gości wchodzących do hoteli ibis. To nie tylko powitanie, to zachęta do tego, by wejść i zobaczyć całkiem nowy wystrój. Do hoteli tej marki w Polsce wprowadzany jest właśnie nowoczesny wystrój wnętrz - projekt Avanzi.

Polega on na modernizacji powierzchni ogólnodostępnych, by sprostać rosnącym potrzebom klientów i zwiększyć ich komfort podczas pobytu w hotelu. Teraz przestrzenie zachęcają do interakcji zarówno między pracownikiem a gościem, jak i samymi gośćmi, natomiast w nowym, świetnie wyposażonym lobby można się spotkać, pracować, relaksować, czy zjeść posiłek.

Lobby to teraz wielofunkcyjna, świetnie wyposażona przestrzeń, która jest „duszą hotelu" i centralnym punktem, gdzie goście chętnie się spotykają i nawiązują nowe kontakty. Pomieszczenia zaprojektowane są w nowoczesnej stylistyce utrzymanej w jasnej tonacji z dodatkiem drewnianych elementów, ciepłych akcentów kolorystycznych i grafik na ścianach czy suficie. Wprowadzone zmiany zwiększyły poczucie przytulności i wytworzyły domową atmosferę.

W Polsce goście mogą cieszyć się już nowym wystrojem w trzech hotelach: ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Centrum oraz ibis Warszawa Ostrobramska. W czwartym kwartale 2013 roku podobną modernizację przejdzie ibis Łódź Centrum.

Ibis rozwija się zgodnie ze strategią dynamizowania marek hoteli ekonomicznych, należących do Grupy Accor, wiodącego ogólnoświatowego lidera branży hotelarskiej w 92 krajach, operatora ponad 4,4 tys. hoteli.

Najważniejsze innowacje obejmują nowe łóżka hotelowe oraz nową aranżację powierzchni ogólnodostępnej odzwierciedlające wartości charakteryzujące markę: wysoki poziom usług, najwyższy komfort i efektywność. ibis jest pierwszą siecią hoteli, która uzyskała certyfikat ISO 9001 będący potwierdzeniem jej profesjonalizmu i rzetelności (certyfikacja objęła 84 proc. całej sieci). Ponad jedna trzecia całej sieci ibis posiada także certyfikat ISO 14001, potwierdzający środowiskowe zaangażowanie marki. Powstała w roku 1974 sieć ibis jest europejskim liderem i czwartą pod względem wielkości siecią hoteli kategorii ekonomicznej na świecie, z ponad 983 hotelami oferującymi łącznie 121.004 pokoi w 58 krajach.

Accor, w ramach strategii dynamicznego rozwoju globalnych marek ekonomicznych, Etap Hotel przekształcił w ibis budget. ibis budget to podstawowa i przyjazna marka hoteli Accor. Wyróżniają ją takie wartości jak praktyczność i prostota. Jest to idealne rozwiązanie dla samodzielnych klientów, którym oferuje się komfortowo zaprojektowane pokoje jedno-, dwu – i trzyosobowe, czynną 24 godziny na dobę recepcję oraz śniadania bez ograniczeń typu „all-you-can-eat". Hotele te są zlokalizowane w pobliżu głównych dróg wyjazdowych i lotnisk oraz w samych miastach. ibis budget gwarantuje konkurencyjne ceny. Z potencjałem 450 hoteli w 10 krajach Europy ibis budget z sukcesem realizuje strategię ekspansji na międzynarodowe rynki.

Ibis Styles jest marką Accor oferującą pakiet „all inclusive" w cenie pobytu, obejmującej pokój, śniadania w formie bufetu, bezpłatne szerokopasmowe łącze internetowe oraz atmosferę podkreślającą wartości marki: prostotę, hojność, jakość i wielofunkcyjność. Zlokalizowane w centrach miast lub ważnych ośrodkach hotele zaskakują swoją indywidualnością, kolorowym, dynamicznym i żywiołowym wystrojem oraz radosną atmosferą. W roku 2012 sieć obejmuje ponad 180 hoteli w 16 państwach.

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt

 

.