Seth & Riley’s Garage – wyciśnij więcej

Marka Seth & Riley’s Garage rozpoczęła właśnie swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. S&R Garage to napój piwny inspirowany tradycyjną lemoniadą z „hardo” wyciśniętą orzeźwiającą cytryną.

S&R Garage to marka stworzona z myślą o konsumentach, którzy starają się „wyciska
” jak najwięcej z każdego dnia i z tego, co oferuje im miasto. Dzieje się! – to ich hasło przewodnie. S&R Garage to propozycja dla tych, który lubią bawić się i spotykać ze znajomymi oraz wspólnie aktywnie spędzać czas w przestrzeni miejskiej. Są pełni pozytywnej energii, pomysłów i chęci działania.

- To właśnie ci konsumenci zainspirowali naszą markę i jej przesłanie – zawsze można wycisnąć z życia więcej i poprzez dobrą zabawę tworzyć niezapomniane historie i wspomnienia – mówi Anna Włodkowska, Junior Brand Manager marki Garage w Carlsberg Polska. – W spocie w obrazowy sposób wyjaśniamy, że Seth & Riley’s Garage to orzeźwiające połączenie cytryny z piwem, najlepiej jeśli podawane na lodzie.

S&R Garage to piwo z „hardo” wyciśniętą cytryną o zawartości alkoholu 4,6% obj., dostępne w butelkach o pojemności 0,44l. S&R Garage najlepiej serwować schłodzone na kostkach lodu w szkle w kształcie popularnych obecnie słoików z uchwytem.

Spot reklamowy przygotowała belgijska agencja Duval Guillaume, za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja kreatywna Kamikaze i Work and Fun, a za obsługę kreatywną – agencja Na-Ty. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media. Spot emitowany jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz na platformach VOD. Dodatkowo w planach marki są aktywności w digitalu i mediach społecznościowych.

Spot obejrzeć można pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=cLrQnSH8tNM&feature=youtu.be

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt

 

.