Sfinks z programem Franczyza za 1 zł

Sfinks Polska, spółka gastronomiczna zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wprowadziła program „Franczyza za 1 zł”, w ramach którego istniejące restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal działający pod jedną z marek operatora.

Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy wynosi 1 zł, w pierwszym roku nie trzeba ponosić kosztów pełnej inwestycji, a partnerzy, którzy przekształcą lokal jeszcze w 2020 r. nie ponoszą opłaty wstępnej za know-how.

„Pandemia bardzo mocno dotknęła branżę gastronomiczną. Cześć lokali już się nie otworzyła po odmrożeniu, a inne zmagają się z różnymi trudnościami i wielu restauratorów z pewnością martwi się o przyszłość. W tej sytuacji marki sieciowe Sfinks Polska mają przewagę w postaci rozpoznawalności, dostępu do atrakcyjnych cenowo zakupów centralnych, sprawdzonej oferty i warunków biznesowych w ramach systemów delivery, programu lojalnościowego dla klientów i wielu innych korzyści wynikających z działania w grupie. Partnerstwo franczyzowe z nami jest szansą, by pozostać w branży, ochronić swoje miejsce pracy, a często i miejsce pracy bliskich, bo wiele restauracji to biznesy rodzinne. Stąd nowa, dostosowana do obecnych realiów rynkowych i elastyczna oferta współpracy franczyzowej, oparta o nasze wieloletnie doświadczenie oraz know-how” – wyjaśnia Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Program „Franczyza za 1 zł” dotyczy przekształcenia istniejących lokali gastronomicznych na koncepty Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy oraz Meta. Każda z tych marek ma określone warunki brzegowe, w tym dotyczące wymagań lokalowych. Różnią się też opłatą wstępną za know-how, która wynosi od 10 do 55 tys. zł. Ten wydatek ominie lokale, które otworzą się pod jednym z szyldów Sfinksa do końca roku. Nowa oferta charakteryzuje się także elastycznością – restauratorzy mają możliwość odstąpienia od umowy po pierwszym roku, jeśli z jakiegoś powodu zmienią się ich plany biznesowe. Jednocześnie Sfinks jako franczyzodawca wspiera swoich nowych partnerów doradczo, także w ramach pozyskania finansowania, np. na zmiany w lokalu, jak szyldy, logotypy czy inne niezbędne na tym etapie wyróżniki marek. Obecnie spółka prowadzi rozmowy z restauratorami, którzy już zgłosili się do współpracy. Osoby zainteresowane partnerstwem franczyzowym mogą kontaktować się pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub poprzez formularz ze strony https://franczyza.sfinks.pl/.

W ramach sieci Sfinks Polska działa 90 restauracji franczyzowych, z czego najnowsza, w podwarszawskim Piasecznie, to lokal uruchomiony już po tzw. odmrożeniu gastronomii.

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt

 

.