15.07.2019 Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło partnerami Sodexo
11.03.2019 Browar Okocim uwarzył pierwsze jasne pełne na ziemiach polskich
23.11.2018 Innowacyjne rozwiązanie opakowaniowe Grupy Carlsberg nagrodzone
13.07.2018 Carlsberg kontynuuje kampanię Trzeźwo Myślę
22.06.2018 Carlsberg bada trzeźwe myślenie Polaków
05.06.2018 Okocimscy piwowarzy zdradzają tajniki warzenia lagera
16.05.2018 Grycan i goodie łączą siły w programie lojalnościowym
08.05.2018 Nowa platforma reklamowa marki Kasztelan
07.05.2018 Carlsberg w kierunku kultury Zero wypadków
07.05.2018 Okocimscy piwowarzy o wrażeniach z European Beer Star
23.04.2018 Piąta edycja WorldFood Warsaw za nami
21.03.2018 Woda – jeden z kluczowych priorytetów w Grupie Carlsberg
25.01.2018 Piwo Okocim z nowym spotem i kreacją
17.08.2016 Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK partnerami Citibank
24.06.2016 Sephora z profilem na Snapchacie
14.06.2016 Nowy projekt logistyczny sieci Sephora
07.06.2016 Restauracje Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło z nowym magazynem Aperitif
27.05.2016 Carlsberg Polska sygnatariuszem Karty Różnorodności
03.02.2016 Konkurs na nowy plac miejski dla południowych Katowic
13.11.2015 Sphinx rusza z kampanią reklamową
14.09.2015 Konferencja „Hotel w zabytku - wyzwania i możliwości"
12.06.2015 Jesienny Outlet HoReCa razem z Targami WorldHotel 2015
08.06.2015 Oferta dla dzieci wpływa na wybór restauracji
11.03.2015 Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w Carlsberg Polska
20.08.2014 Gastromall wprowadza płatności bezgotówkowe
12.08.2014 Novotel Łódź i Mercure Gdańsk z Google Business View
11.08.2014 Kącik zabaw dla dzieci w restauracji Ziemiańska
23.07.2014 Wypożyczalnia rowerów w Qubus Hotel Gdańsk
29.05.2014 Sofitel Warsaw Victoria z Google Street View
19.05.2014 Premiera InsERT nexo

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt

 

.