Sfinks Polska, spółka gastronomiczna zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wprowadziła program „Franczyza za 1 zł”, w ramach którego istniejące restauracje niesieciowe mogą przekształcić się…
Sfinks Polska, spółka gastronomiczna zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wprowadziła program „Franczyza za 1 zł”, w ramach którego istniejące restauracje niesieciowe mogą przekształcić się...
więcejWszystkie punkty Grycan – Lody od pokoleń są ponownie otwarte dla Gości. Właściciele sieci zapraszają na lody, ciastka, kawę i soki 100% z owoców. W pierwszym tygodniu od otwarcia dla...
więcejRok temu warszawski hotel sieci Vienna House przyjął pierwszych gości. W tym czasie obiekt wpisał się na stałe w krajobraz hotelarski Mokotowa pokazując, że można łączyć lifestyle'owy styl z biznesowym...
więcejHotel już od 10 lat cieszy się dużym zainteresowaniem gości biznesowych i indywidualnych. Od początku istnienia odwiedziło go już ponad 400 tys. gości. Zarezerwowano w nim w sumie 263 946...
więcejSieć restauracji Sphinx, należąca do spółki Sfinks Polska, rozpoczęła „Festiwal Shoarmy”. W menu znalazły się cztery nowe odsłony tego dania zainspirowane kuchnią indyjską, meksykańską, góralską i orientalną, a także specjalna...
więcejSieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, przygotowały ofertę dla grup na świąteczno-noworoczne spotkania. Znalazły się w niej trzy gotowe zestawy w różnych cenach z tradycyjnymi bożonarodzeniowymi...
więcejSpółka Millennium Goodie rozpoczyna kolejną akcję promocyjną z siecią lodziarnio-kawiarni Grycan. Między 18 lipca, a 19 sierpnia za założenie karty lojalnościowej marki Grycan w aplikacji goodie można otrzymać darmowe 2...
więcejSfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy, zamierza rozwijać sprzedaż poprzez zwiększanie liczby restauracji oraz rozwój w segmencie delivery. Usługa jest już świadczona w 23...
więcej